26 maaliskuuta 2013

Työttömänä

Näin siinä sitten kävi kun tulin lomilta kotiin niin tuli ilmoitus seuraavana päivänä, että työpaikka ei tarvitse enään suomenkielistä henkilöä ja että Skandinavian markkina ei toiminut niin hyvin kun ajateltiin. Antoivat sitten kuitenkin hyvän referenssin ja sopivat maksavansa kuitenkin kuun loppuun asti ja töihin ei tarvitse ilmestyä enään. Hieman sekavissahan fiiliksissä siinä olin mutta kaiketi oli parasta myös mulle ja firmalle että en siellä enään jatka.

Nyt olen sitten ollut puhelin/- ja työhaastatteluissa ja kovasti etsin sitä hyvää duunia mulle. On kaikennäkösiä kummallisia tarjouksia tullut, että välillä miettinyt että " Niin katsoitko sä sitä mun CV:tä ollenkaan??" Mutta ei tässä paniikkia ole, enköhän mä jotain myynti ihmisenä löydä :-)

Ainakin on aikaa nyt taas käydä salilla kun muut on töissä, pystyy käyttään laitteita eikä tartte jonottaa! Jes.

Danakin ihmetelly kun se on nyt vapaana juoksemassa kämpässä about 12tuntia päivässä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti